HTML

faragatlan blog

Alighogy megkaptam az első legómat, azonnal építeni kezdtem az egómat.

Friss topikok

Címkék

Üzenet Kálmánnak

2013.04.03. 15:41 kurucz

Bár mindig is tudtam, hogy a labdarúgókat nem az eszükért szeretjük, úgy tűnik, még így is tudnak meglepetést okozni.

Nyáron, a foci EB idején hoztuk létre a Facebookon a „Hajrá Svájc!” című oldalt, amihez Kovács Kálmán emlékezetes bakija szolgáltatta az alapot. Az oldal - profilképén Kovács Kálmánnal - azóta is létezik, és bár havonta-kéthavonta csatlakozik hozzá egy-egy új tag, tulajdonképpen már nem mutat életjeleket.

Ma azonban történt valami.

Egy korábbi – mellesleg válogatott – focista üzenetet küldött az oldalnak.
“Szia Kálmán küld el telefonszámodat! Szeretnék veled Golf ügyben beszélni!”

Most, hogy abbahagytam a röhögést, azon gondolkodom, vajon elküldjem-e neki a saját számomat. Szerintem hitelesen tudnám alakítani Kovács Kálmánt: elég, ha sületlenségeket beszélek, és fotballt mondok futball helyett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faragatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr895191638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása